36 timmars 2018 i Lidköping

Användarvisningsbild
stocken
Ostoppbar
Ostoppbar
x 7
Kontakt:

36 timmars 2018 i Lidköping

Inlägg #1 av stocken » 20 feb 2018 18:38

Nu är det dags. Boendet kommer att vara på Billys B&B. utanför Lidköping på vägen till Läckö.
Se deras hemsida . http://billysbedandbreakfast.se/Default.aspx
Pris för boendet:
Hotellstandard inkl. frukostbuffé. (bäddat och klart)
450:-/person och natt i dubbelrum.
Billigare alternativ, frukostbuffé ingår.
Gästen har med egna lakan och handdukar.
350:- /person och natt i dubbelrum.
Tillägg för enkelrum, 100: -
För närvarande är samtliga 12 dubbelrum bokade, så det finns gott om plats även för nya deltagare, så bjud gärna in vänner och kompisar.
Då frukosten ingår är det bara fredag och lördagskvällen vi behöver planer för. Fredagen gör vi som vanligt, var och en tar med sig att grilla eller annat. Lördags maten fixar Clis. Det finns tillgång till kök, grill och sällskapsutrymme. Matkostnaderna blir självklart till självkostnad och betalas på plats. Jag vet också att Åk-lagarn tillsammans med Clis planerar en tur på ca 18 mil på lördagen
När det gäller definitiv bokning och betalning har jag tänkt mig samma upplägg som på Ästad. Ni sätter in pengarna på följande konto 9024-3872005 Länsförsäkringar Bank. Ni talar om vad slags boende ni önskar även ev. enkelrum.
OBS Anmälan snarast på grund av stor efterfrågan på stället. Om vi inte fyller stället vill de kunna hyra ut resterande rum. Dock senast 15 mars. Betalningen senast sista april.
0 x

Social Media

Återgå till "Träffar, körningar och händelser"